27 martie 2012

Sa traiesc ca pomii de pe vale...

Vreau, suflete, sa ma dezbar de tine
si sa traiesc ca pomii de pe vale,
cu flori in locul gandurilor tale,
o viata fara rau si fara bine.
Departe, -ntr-o padure de la munte,
cand pasarile toate-or face haz,
sa ma trezesc cu soarele pe frunte
si lacrimile cerului pe obraz.
Si despletita ploaie sa ma spele
de pulberea durerii de demult,
din care radacinile mi-am smult,
iar noptile sa-mi dea cercei de stele.
Luna cea plina vreau s-o cumpanesc
mirata-n lantul crengii ca pe-un cuib.
De raze si de seva sa ma-mbuib,
ca tot deasupra altora sa cresc.
Atunci mi-oi face ferecate strune
din ramurile mele si-am sa cant
doar bucuria frageda ca sint;
padurea-n jurul meu o sa s-adune.
Magda Isanos - Vis vegetal
Muzica : Pascal Bouvencourt Maruca - La Couleur Des Notes
(acasa,H. - in livada )

Niciun comentariu:

Clasica


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Folk

SFINTII ZILEI - Faceti clic pentru a asculta SINAXARUL ZILEI !!!

Evenimente la zi

">