09 ianuarie 2012

Vindeca-ma ,Doamne ...

"Doamne, nu ma pedepsi cu mania Ta, si nu ma mustra cu urgia Ta.
Ai mila de mine, Doamne, caci ma ofilesc! Vindeca-ma, Doamne, caci imi tremura oasele.
Sufletul mi-e ingrozit de tot; si Tu, Doamne, pana cand vei zabovi sa Te induri de mine?
Intoarce-Te, Doamne, izbaveste-mi sufletul! Mantuieste-ma, pentru indurarea Ta!
Caci cel ce moare nu-si mai aduce aminte de Tine;si cine Te va lauda in locuinta mortilor?
Nu mai pot gemand! In fiecare noapte imi stropesc asternutul, si-mi scald patul in lacrimi.
Mi s-a supt fata de intristare, si a imbatranit din pricina tuturor celor ce ma prigonesc.
Departati-va dela mine, toti cei ce faceti raul! Caci Domnul a auzit glasul plangerii mele!
Domnul imi asculta cererile, si Domnul imi primeste rugaciunea!
Toti vrajmasii mei vor fi acoperiti de rusine, si cuprinsi de spaima; intr-o clipa vor da inapoi, acoperiti de rusine."


Recita : Marcel Iures

(acasa,H.)


Niciun comentariu:

Clasica


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Folk

SFINTII ZILEI - Faceti clic pentru a asculta SINAXARUL ZILEI !!!

Evenimente la zi

">